Tatil

Posted: 3 Nisan 2010 Cumartesi by wildceno in Etiketler:
0




...gelen kutumuza saçma sapan mailler gelirde, ateşli sohbet, arkadaşlık, vs gibi, yeni bir teklif aldım ama daha önce hiç tatil teklifide almamıştım. bu yoğun günlerimde beni bukadar gözeten değerli "bir dost"uma teşekkürü bir borç bilirim.merak ettim kafasında ne var beni nerelere götürmeyi teklif edecek diye. hani şöyle sıcak yerlere aksak fena olmaz. bu arada "bir dost" kurumsalı kendine yeni alanlar aramış yeni işlere girmiş, bilindik klişe işi terk edip yeni platformlarda ilerlemiş. tabi sıkmıştı zaten eşin seni aldatıyor muhabetleri, hep böyle kötü karekter işlevi, bak ne güzel olmuş psikolog vari sevecen tavırlar güzel olmuş. başarılarının devamını diliyorum tabi...

...yazarken aklıma geldi, böyle mail yazmak istemedim, ama başka kelime de bulamadım yerine, mektup ileti falan olmadı takıldım buna elektronik posta falan diyede lafı uzatmak istemdim...


...bak şimdi bahar temizliğine başlayacağım, blog haytına yeni bir tarz katacağım. isim değiştirmekten başlayacağım eğer değişirse tabi...

...TTnet e teşekkürü bir borç bilirim, adamlar netimizi kesti 3 ay fatura ödemedik diye, "ben senin paranı kesiyormuyum arkadsş internet berbat diye ha" diye girişirim bele kütüğü ver yansın ederim. akşamın 8inde internet kesilirmi hadi kesiyosun o saatte ben nereye fatura yatıracağım...

... ama bak sana bir şey söliyeyim interneti kesince ttnet bir yere bağlanmıyorsun ama skype kullanıyorsun benden sana tiyo bulunsun aklında...


...ben blogda temizlik işlerine başlicam, ismi değiştirerek girdim yola artık yazdimbende değil "noktarasi"...

0 yorum: