istatistiksel olrak noktarasi

Posted: 3 Şubat 2011 Perşembe by wildceno in Etiketler: ,
0


Nasılsınız heyecanlar,


Bugün blogun dibini kazdım, benden habersiz neler oluyor neler bitiyor bakındım, verileri harmanladım, tartıştım, kaleme aldım, sonra bıraktım. bazılarını kaybettim, bazılarını ise burda sizlerle paylaşmaya değer ilginçliklerde buldum. şayet beni bile şaşırtan olaylar, vukulaşmış geçmişimize düşmüş.

bazı arkadaşlar şu ilginç siteler üzerinden bloğa gelmiş.
evlenmelisin.com
pingywebedition.com
ask.com
öyle garipsedim hislendim, alaka kurmaya çalıştım, bulamadıkça efkar yaptım. hani sayıları hiç azda değil, baktım hayırlı bir işe vesile olmuşlar, gençler kanı kaynıyor bunların dedim bıraktım.

bazense google yanlış adres vermiş bazı arkadaşlara, bizde yanlış numara gardaşım demişiz. işte o aranan kelimeler şunlar:
fetisch fotografie eve, frendfeed nedir?, istanbuldan gay arkadas edinmek istiyorum, kan kelimesi ile afişler..
işte böyle kelimeleri arayan insanlar gelmiş. kim lan bunlar? he? kimse çıksın ortaya Yoksa! yoksa bir sonraki maddeye geççecem yani.

birde ulusal yayınımızın ülkelere göre dağılımı var istatistiklerde
1. malum
2. ençok tıklayan ülke Almanya tebrik ediyorum almanları ey canlarım benim.
3. ülke Amerika Birleşik Devletleri, özgürlükler ülkesi bloguma ulaşmak için, engel tanımamış yine %1lik farkla almanların hemen arkasından geliyorlar.
4. ülke Kanada bir ara gidip özelden teşekkür edicem, teee uzaklardan gelmişler,
5. ülke Slovenya ve güzel kızları bizleri yanlız bırakmamış, bizde onları seviyor daha çok bekliyoruz zira Kanadalılar epey fark attımış.
liste Birleşik Krallık, Portekiz, Hindistan vs olarak gidiyor. 17 ülkeye hitap edebilmenin gazına geldim onu diyeyim.


daha ortaya çıkartılıcak nice istatistikler var ama ben bu kelimeyi okurken zorlandığım için, fazla uzun tutmamayı düşünüyorum. zaten yazmak istediğim konu ise sosyal medya ve kaşar nesil. ona geçeceğim birazdan

0 yorum: