Yaz geldi Dostum

Posted: 28 Mart 2010 Pazar by wildceno in Etiketler:
0

...kendime yeni yeni etkinlikler katıyorum dalgın olduğum zamanlarda. Geçenlerde evin kapısını cebimden çıkardığım kalemtraşla açmak istedim. Evet hala tahta kalemlerden kullanıyorum hemde ynımda açıcak taşıyorum. özlüyorum belki o ilkouldaki çöp teneksinin başındaki kalem açma törenlerini. o değilde bankamatikten para çekmek için anahtarımı kullanmaya kalktım o güzel oldu. ama düşünsene bankamatik kartları falan kalksa sadece ev anahtarımızla yapsak heşeyi güzel olmazmıydı die de kendimi ...

...bak güzel olacağını düşündüğüm bir sözlük çakması var elimde kaçırma. buda bileti...

...acilen rusça bir çevirmene ihityacım var, rusça bilen tanıdğını varsa bana yönlendirin diyesim var ama biliyorum için fesat yanlış anlicaksın. tamamen bilimsel diyecem "la yürü git işine biz biliyoruz o bilimsel olayları" diyeceksin, deme. tut kendini kardeşim bırakta açıklayayım. bitirme projemi çok net bir biçimde anlatılmış tatbik edilmiş hali bir rusça sitede var güzel kaynaklar var rusça, sırf bu yüzden...

...bak kos koca pazr günüde giti, hadi bakalım. ama bu pazrı başkalarından ayıran bir özelliği var. bak sen saatini bir saat ileriye aldın. ben almıyorum benim saatler otomatik ayarlıyor kendini. (bazen burjuvalaştığım olduyor)...

...ama asıl güzel yanı resmi takvime göre yaz geldi lan. artık karpuz kabuğu denize düşmüş lan gibi espriler alacak başını yürüyecek...

...bu sene umarım düşen cemrelerden birini görürüm diye umuyorum...

...yukarıdaki maddeyle ilgili gerçekleriniz kendinize saklamnı sizin lehinize sonuçlanır...

...bak dumandan helal olsun var dinledin mi hiç? Ben epey geç kalmışımda sende kalma!...

0 yorum: