başlık

Posted: 18 Nisan 2010 Pazar by wildceno in Etiketler:
0

...aslında patron-II yi yayınlayacaktım da ne olduysa vaz geçtim o ruhsal duruma geçemedim. bak böle deyince doğu felsefesi gibi oldu, o ruhi durumlar arasında geçiş yapıyorum.bak laftaki derinliğe bak...

...bak blogda sağ taraftaki sutunda en altta peşimizden gelenler diye bir bölüm var.bizim adımlarımız ilk takip edecek kişiye türlü türlü süpriz hediyeler sevindirik olaylar hazırlasam mı acaba. ama öle rast gele takip etmeyecek, bildiğin ben ayağımı kaldıracam o basacak."maksadın ney senin niyetini" söle dersen sussar kalırım boynumu bükerim öle "hiiçç" derim iç çekerek...

...böle bahar gelince kendini dışarı atmak istiyorsunda ne gidecek bir yer ne yapacak bişey bulabiliyorsun ya, aklınada şuna bir telefon edeyim birşeyler yapak diye telefona sarıldığın anda bakiyen olmadığını görüyorsun yada ulaşamıyorsun ya, işte o an karşına geçip "hhahaaahha ehuehuhue zuhahah hhihiiihii hhehhehehe" diye kahkahayı patlatsam naprsın, bak bildiğin kahkaha değil tam bu sözlerle, de bakim naparsın?..
...o değilde bir iki parça paylaşacam burda facebook vari değil, beğenmek durumunda değilsin, tiskine biliyosun. ama önce paylaşacağım bu müziği sölicem sen dinle beğenirsen ben paylaşayım. bak veiryorum birincisi:
Mohsen Namjoo - Torang ikincisi: Mohsen Namjoo - Zolf Bar Bad...

...tarzı herşeyi değişik diye hemen çıldırma biraz insanlık tahammulü göster sevmeye çabala, belki niyeti iyi adamın bilemezsin, ha sen diyeceksin bu adam kavga edercesine sövdü belki bana nerden bileceğim. aha onuda bilemiyorum, oda adamın terbiyesizliği...

...bak bu dönemde tam karadenizde olma sırası biliyormusun, yeni yeni o çırtlak yeşiliyle sarmıştır düm doğa bedenini karadenizlinin. katılmak istersin sende gitmek istersin günün birinde, ama ben sana kötü haberi verim sen zor gidersin karadenize...
(fotoğrafları internetten aldım, ben diba yada arda gibi fotoğrafçı değilim =)

ilk fotoğraf perşembe yaylasından.
ikincisi ünyeden.
üçüncüsü aybastıdanmış.
dördüncüsü ordudan.bak burda petek dinçöz ünyede fındık topluyor.
burda da ünye hakkında çeşitli resimler var. buda daha fazla daha güzel ünye
burda da ordu için resimler var. buda daha fazla daha güzel ordu

...başlığa başlık yazdım niye. yazıyı yayınladıktan sonra gördüm başlık koymayı unuttuğumu, al elden savarcasına umursuzca sırf buda başlıksız kalıp yetim kalmasın diye koydum bu adı.yarın bugun bu yazı üzülecek hor görülecek, haha diye kahkaha atacak diğer yazılar bu yazıyı parmakla göstererek...


0 yorum: