nasıl ayarım bilemezsin

Posted: 12 Nisan 2010 Pazartesi by wildceno in Etiketler:
0

...artık facebookta hesabımı kullanmıyorumda. mailime arkadaş ekledi onayla bu vatandşı deyince giriyorum sanki ben facebookta onaylamasam, arakşlarım beni bir kalemde silecekmiş gibi geliyor öle bir ayar oluyorum...

...sence bu herkesin facebooka verdiği önemimi simgeliyor. bu arada facebooka face, feys, feyz, diyen her facebookluyu burdan dürtüyorum...

...bak sadede yavas yavas yaklasıyorum, facebookta beğen diye bir olay varda iğren tiskin diye birşey nie yok, acayip tiskinç olaylar paylaşıyorlar öle garip iletiler yazıyorlar ki, birde onları beğenen sayısını, görünce ayar oluyorum...

...bak şimdi şair üstad dostumuz gene doldurmuş facebook sayfasında ileti kısmını öf öf dolurmuş taşırmış, ileti değil paragraf yazmış, birde bunu sıkılmadan okuyanlar var azizim, bunlarada ayar oluyorum...

...birde şu şiiri okuyunca ilk yorum hep aynı "yüreğine sağlık" ne şimdi bu, nedemek bu? yalının ergenlik çağında yazdığı parça sözü, beyler bayanlar aldanışa gelmeyelim.böyle yorum yapan arkaşları toplum içerisnde parmakla gösterip rencide edelim. o değilde sanki biri hep farklı kişilermiş gibi şiiir yazılan yerlere koşup hep aynı yorumu yapıyor mu dersin, gel bunada ayar olup gecemizi sağlık mutluluk içerisnde kapatalım...

0 yorum: