tanımlamalar

Posted: 6 Nisan 2010 Salı by wildceno in Etiketler:
0


...trasferlere hız verdim moruk yeni bir arkadaşı daha aramıza kattım, kendisini protekiz liginde izledik ince elyip sık dokuduk, her yerimizden terler aktı. sonunda kendisiyle portekizin başkenti lizbonda masaya oturduk, 2 saati aşan toplantı sonucunda kendisiyle 1+1 yıl opsiyonlu anlaşmaya imza attık. kendisi yeni sezonda 10 numaralı formamızı giyecek. ARAMIZA HOŞGELDİN diba...

...yine blog gezintilerinde bazı tanımlamalara rastladım bana uyanları seçtim.
Çayyaş: Sabahtan akşama kadar çay içen bağımlı kimse.Türkler kahveden çok çayı severler.
Duşünür: Duş alırken gelen ilhamla ülke sorunları, hayatın anlamı veya benzer derin konulara kafa yoran ve özgün fikirler üreten entelektüel ve temiz kimse.
Kankamatik: Yolsuz kaldığınızda borç para aldığınız yakın arkadaş.
Sinirbaz: Nasıl olduğunu anlayamadığınız ve çözemediğiniz bir şekilde, sizi her defasında sinirlendirebilen özel kimse.
Notlakçı: Üniversitede derslere girmeyen, sınavlara başkalarının notlarından fotokopi çekerek hazırlanan beleşçi ve hayta öğrenci...

...dur durak tanımıyoruz flash transferlere devam edecez "buraya vtr gelecek"...

0 yorum: