Kalk artık ...

Posted: 14 Nisan 2010 Çarşamba by diba in Etiketler:
0

ne yazmak istediğimi bende bilmiyorum ... defalarca yazıp yazıp siliyorum... ama bişiler yazmadan rahat edemicem. bugün gereksiz ne varsa yaptım. Öğlene kadar uyudum evde ki tamircinin sesine aldırmadan...Saatlerce aynı koltukta oturdum saçma sapan diziler seyderek saatleri tüketmeye çalıştım. Tarhana çorbası yaptım... bir süre acıktığımda midemden gelen o garip ses sustu. Canım hiç bir şey istemesede yemek zorunda olduğum için...

İki gündür yağmur Almada'yı esir almış durumda... durmuyo... Psikolojime vermiş olduğun destek için sonsuz teşekkür ederim..
İlk başta o kadar sıcaktan sonra yağmur yağması zevkli gelmişti, çayımı aldım pencerenin önüne geçip Lizbon'u seyre daldım...
Tabii yağmur iki gün sürünce pek bir hoş yanı kalmadı. Bir süre sonra üzerinde oturmuş olduğum koltuğu hissetmemeye başladım... Ya da koltuk yerinde idi ama...

Bu durumdan kurtulmak gerek. Yoksa masanın üzerinde ki çiçekten farkım kalmayacak... Biraz su yeterli ev halkı...
Teşekkürler...

0 yorum: