test

Posted: 23 Eylül 2009 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0






--> bir kere evleniyoruz diyerek yapmadığını koymayan halkımıza sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Hele ki düğünü hemen mahalledeki açık alana 10 davulcu ve zurnacı ile yetinmeyip birde orkestra çağırıp mesai başlangıcnı sabah sekizbuçukda bilip bu ulvi görevi yerine getiren ekibi ve organizasyonda emeği geçen herkese şükranlarmı sunar takdir belgelerini bizzat vermek isterim. ki davulun sesine halay cekenlerin sayısı davulculardan az elemle kafayı yiyorum dinlerken.


-->"kişiliğinin eksik yanı ney? test et" evet evet aynen böle bir reklam mevcut msn mesegerda. e-yine evet adamlar artık çözmüş türk milleti neden msn kullanıyor. çözmüşler medeni cesareti olmayanların internette kabarıp köpürüp aslan parçaları halini aldığını ve bu hali alan abazan halkımızın ( sadece erkekler değil tüm homosafiens olarak) interntten eş bulma çabasında olduğunu. çok duydum abi ben msnde düşeremeyeceğim kız yok ama bir türlü karşı karşıya gelince konuşamıyorum diyenleri. isim verip rencide etmek istemiyorum ama cok var bunlardan. hepimiz eksik yanlarımızı gizlice bulmak istiyoruz. erkek ve kadın dergilerindeki o testleri çözüyoruz. hatta artık bunları facebookta çözüyoruz pardon. hatta bu çözdüklerimiz paylaşıyoruz. "sevilcan kavak yellerinde hangi tipsiniz adlı testi çözdü. kavağa çıkan hamsi çıktı.." "mükremin hangi dini karaktersiniz adlı testi çözdü. allahsız köpek çıktı.." artık böyle çözüyoruz kişiliğimizi. hep pohpohlanıyoruz internet tarafından,kim ayrılmak ister yağlanıp üç kuruşa zevk aldığı meretten. ayrılmayalım ama dimi (hep uyuz oldum bu dimi lafına ne gıcık bir sözdür o öle, birden erol taş gibi tek tokatta iki takla attırasım gelir)facebooktan twitterdan. artık reklamlarda da kullanılan twitter kuşumuz var öle serçe muhabbet kuşu kırması sevecen heyacanlı kıpır kıpır bir bişey jan janlı. tıpkı biz öle koca dünyada ufak ama renkli, tüm dünyanın haberdar olması gereken kişilik.
ben eminim ve idda ediyorum vardır orada hep kızları takip listesine alan kişiler, sırf o cool tavrı edalı edalı satmak için gözler önünde. ve yine sırf o cool imajı koymak uğruna bilmem kaçtane takip edeni vardır ama o cooldur kimseyi takip etmez.umursamaz tavrı takınır, sanki bileşmiş milletler genel sekreteri test çözme uzmanı herkes onu takip edecek ama o umursamicak. ha şunuda söyleyeyim test uzmanı hepnizin sayfasını an ve an takip ediyor tıklayarak hiçbişey kaçırmamak için hatta ek hesap bile açar takip etmek için.


-->grup vitamin hala hayret ile seyrediyorum eserlerinizi.
al aşkını sokgözüne


arabesk



telefonu çektim direkten



cep telefonu



alo 900

0 yorum: