Posted: 16 Eylül 2009 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0


-->gökceyi dinliyorum parçaları güzelde, sanki hepsi aynı parça...deniz kızı kendisi sudan çıkmıyor kliplerde her yeni klipde suyun miktarı artıyor. yeni kliplerinde okyonus su altı kolografisi görecez sanırım.

-->insanlar ikiye ayrılmakta, biri para kazanmak için doğmuşlar, diğerleri para harcamak için, ikisinin işide zor.

-->windows7 sanki güzel de. beni mutlu etmeyen bişeyler var. sanki ekran kartı sürücüleri yeterli değil. wireless kartını tanımadı.hani herkesi tanıyacaktı.beni tanımayanı bende tanımam hafız.

-->eurovizyona hayko yu gönderelim.facebook üyeleri hemen bir grup kurun durduk yere bunun için 10bin milyon baloncuk oluşturun.

-->her kadında ayın belirli günlerinde oluşan değişimler, shakirada biraz farklı olmuş, demek ki shakira bu dönemlerinde kafese girip fanztazi üretiyor. şaştım ürperdim taktir ettim. tüm kadınlara önerdim.

-->şu uzaylı meselesine bir el atayım dedim. hemde şu einstein izafiyethakkında yıllardır öğrendiğim öğütleri çalışıyormu bir test edeyim dedim. bindim bizim babayadigarı uzay aracına.çıktım şöylebir. yaşam bulana kadar biraz dolaştım. baktım kimse yok gibi geri dönerken büyük ayının arkasına dabir bakim dedim. lan baktım bir uygarlık bişey var. inişe geçtim hemen. o ara garip garip sinyaller falan geldi çözemedim. ulan indik aşağı bilemedim dostlarmı düşmanlarmı. toplaştılar hepbirden, tırstım okadar uzaylıyı görünce cıkardım kırma tabancayı tam doğrulttum sıkacam. ordan beyaz bayrak falan salladılar.sonra konuştuk kaynaştık.onlarda beni uzaylı sanmışlar, dünaymızı ele geçirmeye geldi sanmışlar.ulan dedim ne adamsınız ben uzaylımıyım deyince onlarda aynısını dediler, baktım baya akılı başlı adamlar. neyse akşam bırkamadılar sabah çıktım geldim.


-->bu arada izafiyet teorisi hakında yeni iddalarım var yazacam detaylı

0 yorum: