gece gece

Posted: 9 Eylül 2009 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0

-->uykundan uyanıp bilgisayar başına oturmak ne saçma bir eylem. git yat uyu kızar gözlerine bir ziyafet çek ama böle olmazki diyor bir şeytan, diğeri uyudun uyudunda iyilikmi geçirdin sanki buzamana kadar otur iki zırvala diyor.

-->bu kadar cok şeytan olursa hangisinin dediğini yapacaz şaşırıyorum, ve merak ediyorum acaba bu şeytan üçkağıtcıları aralarında kavga ediyorlarmıdır, benim dediğimi yapsın, yok senin dediğini yapsın diye:
1.seytan vs 2.şeytan
1 benim dediğimi yapacak busefer lan geçende senin dediğini yaptı şarap içti
2 olsun kötümü oldu, benim dediğimi yapacak tabi ben senden büyüğüm, hem sen nere mezunusun bakim ona göre
1 sus lan
2lan deme bak fena olur
1napacan lan
2 çıkışta bek lan görüşecez senle


--> bu üniversiteye girmek bir det çıkmak bir dert olduğuna karar verdim.

--> gördüğü her güzel sözü msn iletisi yapan zihniyetlere hafiften ayar vermek istiyorum içten içe.


-->facebookta birileri koymuş bari izleyelim dierek tüm vidyoları izleyen zihniyete de selam sölemek istiyorum analayacağından da kaygılanarak.

--> heryazacağımı unutup "ulan neyacaktım ben şimdi, bak geçen birr ton şey gelmişti unutmuşum lan" diye hayıflanmak default hale geldi

--> klavye değişikliğinde madur oldum, ne zor işmiş alt tarafı bir klavye. artık ne doğru nede hızlı yazabiliyorum.

-->başlıktaki ":" işaretleri başta sondakinden bir fazla oldupunun farkına varış, ama bunun cok da umursamayış, birden szölük yazarının içime girmesi ve bunu çokda tınlamayış

-->facebooktan çıkmamda kötü olduğunun farkına vardım, artık net takip edemediğim için çokda eleştiremiyorum. fakat biliyorum hissediyorum hala değişmediniz. hala o çektiğiniz resimleri facebooka koymak için telaşla bilgisayarı açıyorsunuz.

--> hazır 3g de çıkmışken resimleri vidyoları direk faccebooka yükelyen bir fotoğraf makinesi patendimi alsam acaba iyi paraya satarım.

-->hayko ilahi söylemiş, önce hayda çektim derinden.ama güzel olmuşlan hoşuma gitti.artık amacım timbalanda ilahi söyletmek, mercan dede timbaland birde hayko featuring yaparlarsa tadından yenmez.

-->maddiyat önemli hafız, kafadaki fırtınalarda gemi yüzdürmek kolayda, bağdata gidince hesap tuturmak zor oluyo.

-->bilmem birden ispanyada matador olasım geldi, tiner çekmiş boğalar olsun istedim peşimde.fantazici geldi hanıııııııııııııım

-->ünyede pek yoktur mendilci çocuk. dün gördüm birtane tam içimden "ha burda eksikti birtek" diyecekken farkına vardım ki bu diğelerinden farklı. vicdana oynamıyor, daha işe yeni başlamış anlaşılan, sadece elinde mendil üçü bir lira diye bağıra bağıra dolaşıyor.

-->klişe laftır, "sanayiye göndereceksin bunu dünyanın kaç bucak olduğu öğrensin" sanırım bu mendilcide bunun gerçekleşmiş bir modeli idi. merak ediyorum gönderselerdi ne ustası olurdum acaba. şimdiye usta olurdum askerden gelmiş dükkanımı açmıştım, altıma doğan görünümlü bir şahin alır, onada biraz modifiye yapardım dükkanda. evlenirdim bu aralar da herde bir veldin doğumuna gün sayardım. yanlışmı yapmışım acaba okumakla.

0 yorum: