bayram şenliği

Posted: 20 Eylül 2009 Pazar by wildceno in Etiketler:
0

-->icki ve sigaranin serbest oldugu, gunun her saatinde yemek yenilebildigi ve sex yapilabildigi mubarek 11 aylar baslamistir. bayraminiz kutlu olsun.

-->buyrun bayram eylencenizde benden. bir dünya starı bayram özel programmızda buyrun





-->blogrun teması nasıldı unuttum.

-->ev sahibimi sevdim. adam bayram özel yaptı. geldi kapıyı çaldı harçlık verdi 50lik attı oraya.biliyorum öğrencilerin yüz karasıyım gurur yaptım, fakir ama gururluyu oynadım.

-->sözlükdü limkdi blogdu rapid torrent vs derken baktım ki girme iznimiz olan hiçbir site zevk vermdi yasalrı çiğneyerek youtube yapıyorum, böle yasaklananın bir arzusu oluyo niyetiyle vakit geçiriyorum.

-->bana bayram mesajı gönderen herkese teşekkür ederim standart bayram mesajı göndermeyi bir borç bilirdim ama kontrum yok. sabah kontor yuklemek için kartımı bankamatiğe soktuğumda kartıma el konuldu. hadi karta el koyuyorsunuz bırkaın işlemmi yapsaydım sonra koysadınız.

-->ayrıca bayram mesajlarında latına ismini yazan olayı resmileştiren herkese teşekkürler. bir daha ki mesajlarınızda dilekçe yazım kurallarına uygun davranırsanız daha hoş oalcak eminim

0 yorum: