yaran kişisel iletiler

Posted: 10 Ağustos 2009 Pazartesi by wildceno in Etiketler:
0

hosuma gitti iyi malzemeler var bende yayınlayayım dedim
"ben alkollüyüm.. sen nerelisin?"
" usuyorsan ustune google earth "
meşgul durumdayken.."senden daha önemli bir kişiyle konuşuyorum"
"yilmazyildirim adlı kisinin durumu 'öldü' olarak ayarlandigi icin yanit veremeyebilir"
"yatakta ve batakta eşi iyi olmayanlar ellerine mahkumdur"
"paris hilton bakiredir ve britney spears onun kulu ve elçisidir"
"doğma bebek mühendis olursun"
"içimde ki piç terk etme beni hiç....(her gece barlar giden bir arkadas)"
"şehrazat benim olucak binicem üstüne vuyucam kıybacı vuyucam kıybacı"
"deveye sormuşlar "babüj boynun neden eğri?" diye, o da "senin ağzını yüzünü sikerim orospu çocuğu!" demiş."
"hem punkım hem tikiyim begenmeyeni sikiyim"
"hatun dediğin alımlı olduğu kadar verimli de olmalı."
"iki kişinin gördüğü kişisel ileti değildir"
"ben güzele güzel demem kafam güzel olmayınca"
"x'e değer verirsek nolur götü kalkar..."
"hayatta kişisel neyimiz olduki iletimiz olsun aq"
"kiyamet gelse de kopsak."
"aman bir bahcaya giremezsen, durup seyran eyleme taaa aq."
"peter pan olsam, neverland'in ortasına sıçsam, içim ürperiyor ya evde yoksan?"

0 yorum: