Cola nın içinde ne var

Posted: 26 Ağustos 2009 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0

Bir furya çıktı, videolar paylaşılıyor, mailler gönderiliyor, haberlerde çıkıyor, colanın içinde ne var? hadi bilin bakalım ne var. sölentilere göre şu var bu var.bilmem kaç yıl ismi verilirse rencide olacak bir cola firmasının çalışanı açıklamış, içinde fare varmış, fare pisliği varmış, yok böcekler varmış, yok böcekten yapılıyormuş, yok mentosla karıstırılınca patlıyormuş, yok colayı tuvalet temizlemekle kullanıyorlarmış,ki bu sonuncuyu açmak ve bol bol gülmek isterim, ulan sanki sen o tuvalet temizlendikten sonra sıkılıp suyu süzüleni içiyorsun, ki neyse işte her ne halt varsa açık beyan edildi. ne olduğuda umrumda değil, ki bahsedeceğimde bu değil aslında.
benim sıkıntım tüm bunları kendine dert edinen insanlar, sürekli böle absürt işlerle uğraşmaktan ne zevk alıyosunuz anlamıyorum ki, maksadınız ney bir çözemedim gitti. maillerden, videolardan bıktım, birde yetmedi şimdi bunları takip edip sözde süper bilinçli oluşan kitle ile sürekli gıcık alıyoruz. sürekli tam colaların koyulup içildiği anda çok bilmişimiz çıkar ve buyurur "siz biliyomusunuz bunun içinde ne var" ve başlar anlatmaya, ulan içeceğimiz şunun şurası bir bardak cola içine ettin, mutlumusun.

yine böle bir durumda evdeyiz, babamda pepsi-cola almış koyduk içiyoruz öle muahbet falan. hiç bir yerden eksik olmayan bilmişimiz yine buyurdu anlattıda anlattı.
babam cevabı kısa ve öz oldu "en iyisi pepsi içeceksin"
şışt ordaki olayı espri olarak algılama, olay artık bu konudan sıkılmışlık yahu yeterin

0 yorum: