yaran kişisel iletiler-2

Posted: 10 Ağustos 2009 Pazartesi by wildceno in Etiketler:
0

Güzel geldi bu başlık devam
"alkolün bana verdiği yetkiye dayanarak..!"
" gün gelir devran döner, horoz domalır tavuk gömer"
"bizde sevgilimize pırlantalar almasını bilirdik dostumuz açtı yedirdiiik içirdik"
"çayın liptonlusunu, kadının ip donlusunu severim"
"küresel sıkılmayı önlemek için lütfen gereksiz okul okumayınız"
"bu aşk yalanmış, yalanmamış bir aşk istiyorum"
"kişisel ileti kısmında günlük tutmaya çalışmayın,sikicem!"
"eskiden ali ata bakardı şimdi karıya kıza, ışık ılık süt içerdi şimdi vodka redbull, ayşe ipi tutardı şimdi ... "
"seni sevmek ibadetim..bu aralar cenabetim..."
"yıllardır oturum açmayan adam"
"adam sandıklarımız madam çıktı"
"calculus'un yolları taştan newton sen çıkardın beni baştan"
"ideas are like assholes, everybody has one"

0 yorum: