Tüm Pencereleri kapatan program

Posted: 6 Ağustos 2009 Perşembe by wildceno in Etiketler:
0

Yine bir forumda istenilen ve yazdığım ufak bir programcığıda burda paylaşim dedim.
arkadasın isteği ve benim verdiğim cevabı aynen kopyalıyorum birdaha yazmaya uğrasamicam :D


[alıntı]
teşekkür ederim program işe yarıyor
bide bişey soracağım bu programın her şeyi kapatanından varmı
yani etkin pencereyi kapatanını soruyorum
mesala wordle, exelle çalışırken veya ınternet sayfası, kağıt oyunu gibi bütün pencereleri kapatabilirmi [alıntı]

Evet sabah kahvaltısından sonra geri geldim hemde istediğin programla,
Yazdığım bu programda yine öncekiler gibi çalışıtırıyorsun X1button ile, program donguye girer biryerde taklırsa sağtaraftaki simgede pause yada exit ile programı durdurun, ayrıca X2 buttonuda programı kapatma işlemini bir sonraki x1 buttonuna kadar durdurur.
Genel itibari ile çalışan tüm pencereleri kapatıyor, sadece windows klasorlerini (belgelerim, bilgisayarım gibi ) kapatmıyor.

http://rapidshare.com/files/264262079/SKapat.exe.html

0 yorum: