Facebook a Sitemler-2

Posted: 20 Ağustos 2009 Perşembe by wildceno in Etiketler:
0

bu facebook ile ilgili görüşlerime ortak bir yazı buldum internette çokda hoşuma gitti biraz alıntı yapmak istedim işte bazı noktalar sunuyorum.

"...resimlerden şunu görüyorum. bir çoğunuzun bir takım hayalleri var. çoğu da olmamış. haberler kötü: bir çoğu da olmayacak. haberler iyi: iyi ki olmuyorlar. olsalar o zaman göreceksiniz yıkımı, fransız filmi tip sonu seyirciye bırakılı varoluşsalı. o açıdan başarısızı da başarısız, başarılısı da başarısız. üretici de 'abi size de bir şey beğendirilmiyor. piyasa böyle, git dolaş' diyor. kapitalisti bile mahmutpaşa tezgahtarına çevirttirdiniz. olmuyor. kapitaliste ayıp. adam okudu etti, 7 dil öğrendi, faynenşıl tayms takip etti, hala senin tatminsizliğinden tatmin olamadığı ile boğuşuyor koskoca finansal danışman. adamı da yoruyorsunuz, rahat durun. feyzbuka verilecek pozlardan birisi daha sizin yüzünüzden içi boş, çarpık zeki müren tebessümlü traş bir postüre dönüşüyor. o da sizin hatanız. o işlere de bakın biraz...."

"...şeyin ayrıca yazılması gerekti. aşk albümü hazırlayan çiftin. yani ayrı başlık işi normalde. 'feyzbukta ideal aşık çift kurgulayanlara bakışım ve nefretim' diye başlıklaştırmam lazım. ama başlıklaştırmıyorum, moderasyon buna hazır değil. moderasyonun buna hazır olmaması. benim de çok sikimde olmaması. ve buna üzülüş.
bak ben kelebek ekiyle büyümüş bir çocuğum. gayet iyi anlıyorum fotoromanı. o fotoğraflarda yaşanan aşkı falan. ama onu siz çekmeye başladınız bayağı bayağı. delirdiniz mi abicim siz epizod epizod aşk hayatınızı çekiyorsunuz koyuyorsunuz oraya. altına da herifin birisi, -sözde- süper duygusal bir an olan o ana yorum yapıyor 'ay cnm çok güzelsiniz burda yaaa kyamam' diye. izleyiciniz de hıyar yani. sen orda kendince bir müsamere hazırlamışsın. istiyorsun ki aşkımız böyle yüce, şöyle ulu görülsün. ama izleyicinin bunu anlamaması. ay cnmmmm demesi. ay canıma da yapmadığın o kadar belli ki o foto kadrajını, şekli. o umarsız öğleden sonrayı, o pencereden içeri süzülen ışığın yüzünüzdeki şeyini. ikinizin de kah birbirinize, kah uzaklara bakışınızı. yani bu manzaraya da ay cnmmmmm...ben çok üzülürdüm. izleyici bilinçsiz. siz de çağınızın ötesindesiniz.
hafiften de şey var. böyle seneler ve mevsimlerde aşkımız diye. bayağı ödev gibi, iş gibi oluşturuyorsunuz o albümü. bekliyorum ne zaman sıkılacaksın o saçmalıktan diye ama kesinlikle sıkılmadığın gibi, hala alta ay cnmm. manyak mısınız? bir ara anlamadınız mı başka tepki alamadığınızı bu pozlara? bu kadar abi çevreden o ulu aşka alacağınız tepki. ay cnmmmm.
düğün sırasındaki fotolara bile bir düğünlük tahammül edebiliyoruz biz. her gün düğün çirkinliğini vermeyin. takım elbiseli adamları dans ettirmeyin birbiriyle sürekli. buna ne takım ne elbise dayanır. yoruyorsunuz birbirinizi. yormuyorsanız o formülü nedir o yorgunsuzluğun? iksiri ne içeyim ben de gireyim o akışa. raki diyor ya... çoggüçlüööö..çoggüçlüğğ! öylesiniz. ben de sizin gibi güçlü olmak istiyorum.
korkarım ki bu çok mutluyuz, aşkımızı çekemeyenler var şeysine yönelik yapılıyor. hala aşıkız, hala sevişiyoruz, ''bahar 2009 hala birbirimizi sevmemiz ve elalemin çatlamas''ı (yanlış yerden tırnağın kapanması ve siktirediş) gibi bir albümle de taçlandırmak istiyorsunuz ama olmuyor. bahar 2009 da kalıyor. açık yazın olm, ben anlarım. hepimiz anlarız. aynı ortamın çocuğuyuz...."

bu adama katılmamak eldemi

0 yorum: