kıvama karşı

Posted: 2 Ocak 2011 Pazar by wildceno in
0

varya kosakoca 2010'u bir kalemde silip attınızya, nasıl üzülmüştür nasıl alınmıştır. "one minüt, birdahada gelemem buraya" dememişmidir. oysa napmak lazım onunda gönlünü almak lazım. bu arada farkındamısın nekadar çok yıl israf olup kayıplara karışıyor. oysa şunu biraz temiz kullansak hoş tutsak bir girdiğimiz yeni yılı 2-3 sene kullansak güzel olmazmı. yada eğlenceyi kesmesek devam edip 2 yıllık eğlenip direk bir sonraki yıla girsek nasıl olur? tartışınız.

internet sitelerine giriş yaptıktan sonra ekrana gelen "lütfen bekleyiniz yönlendiriliyorsunuz" yazısı nasıl bir kendini kasmadır. nasıl bir olaya sanat katma efektidir. bak biz biliyoruz bu kod yazma işini adamıda böyle bekletiriz gerekirse, akkıllı ol almim aklını demenin formatıdır. bir de tarayıcında çalışmaz senin ezik burayada tıkla geç hadi, öğrenci indirimi var bak burda, senide düşündüm deyip ezmeye çalışmaktır. sen kimsin ulan. koysana direk geçisi. taksici gibi 2-3 safa dolandırıyosun bizi.

yeni yılın gününde saat 8de iş başı yapmak varya, düşün bir nasıl ayarlara gelmektir. hele o soğuğa kalkıp hazırlanmak. yılın uyuma yüzdesi en yüksek olan saatinde sen kalakacaksın düşünsene dünyanın %85 i o saatte sıcacık yatakta uyuyor.

bir ara internette bir kız ile tanışmıştım. ben kaset çıkaracam şarkıcıyım herşey hazır, kayıtları falan tamamladık diyordu. sonra söylediği bir parçayı dinlettirdi beğenmeyince. çemkirmeye başlmıştı, noldu acaba o merak ettim şimdi?

internet demişken bir arada adı kiwie yada öyle bişey olan bir chat sitesi vardı. karşıda konuştuğunun nickini veya kim olduğunu bilmiyordun site rast gelen sana atıyordu. burda bir kızla tanışmıştım. sonrada onu sitenin sahibi benim aslında diye girdim oalya offisiniz nerde diye sordu miami de dedim. aslında öyle bişey yok herkesle ben farklı kişiymişim gibi konuşuyorum dedim. inandı zavallı sonra bir sürü şey sordu bende yazdım hikayeyi. ama sorna diyemedim acıdım o hikayeyle farklı ufuklara açıldı o geri döndürmek istemedim.

bu arada internette tanıştım nekadar garip birşey, yok öyle tanışma falan spontene muhabet işte. netten konuştuğum kişilere tamah etmişliğim yok liseden beri. buda takriben 7 seneye denk geliyor.

netten değilde telefondan tanıştığım 3 kişi var, güzel insanlar olduğunu düşünüyorum. işim gereği telefonla çok muhabbet ediyorum. istanbul bölgeden erhan, dinçer, izmir bölgeden hasan osman ve baykal. 10 numara çalışanlar.

artık bir çırpıda yazmıyorum hepsini, ara koyuyorum aralara. biraz tiwit tadında yazmak istiyorum. böyle üstü antep fıstıklı altı antakya peynirli künefe gibi.

bu arada eurovisyonda belki üstümüzden neler geçer.

kırk yıllık parçayı piç etme yöntemleri -1: benim en iyi içkim sigaram, la la lay lay la
( iç ses: bir yerde bir gariplik olduma ama bover) onlarda olmasaydı olurdu param...

bu arada işe kırmızı mustang ile gelenler var. buda yapılmaz ki.

bakın burda da kıvama uygun bişeyler var




0 yorum: