haftalık

Posted: 8 Ocak 2011 Cumartesi by wildceno in
0

şunca yıllık öğrencilik geçmişim var şu cevap hiç aklıma gelmedi diye yanarım


mustang ile işe mi gelinir arkadaş ya?

a) olsada gelsek...
b) ben kamyonla geliyom bmc fatih
c) param olsun bende chargerla gelicem

arada öğrenci olasım geliyor. böyle absürt fantezilerim var. zaten öğrenciliğinde birtek fantezisi güzel.

boeing karşılığı Türk astronot uzya gidince bizde mi uzaya gitmiş sayılacaktık anlamadım ki ben.
+şimdi sen bu boingi en son kaça bırakıon
-45bin olur sana, yabancı değilsin
+30 binden fazla vermem
+40 bin ver oda gelişine, sırf senin güzel hatrın için
-35 bin veririm, bizim oğlanıda uzaya götürürsün.
- tamam ama birde yanak alırım.

lütfen sipariş verdiğiniz boingler için ödeme yönteminizi seçiniz.
-pay&pal
-click&buy
-multinet
-uzaya turist götürme
-öpücük

iş bankasının doğumgünümü kutlayan mailine "eyvallah rafımi gözümsün, hadi öptüm kib" yazıp yolladım.

cevap gelmedi. gerçi banka hesabımı kontrol etmedim ama. maili alan kesin bir kızdı, çok teşekküler tatlı bayan diye yazsaydım keşke.yoksa bir erkek bu maili alsa kesin cevap yazar

o değilde, burger kingle aramızda gereksiz bir samimiyet oluştu. adamlar artık bana çağrı atıyorlar. varmı böyle bir uygulama.

şöylede bir video var uyarim

"...
gazete - yanlız bu durumda 2 mikyar insan sizinle aynı fikirde değil.
markus - insanoğlunun çılgınlığı sınır tanımıyor.
..."

facebook' a sağdan soldan copy paste yapıp kendinizmiş gibi yazmayın aynısını 25-30 kişi paylaşınca komik oluyorsunuz hepiniz. şeker şeyler sizi

0 yorum: