al birde burdan yak

Posted: 3 Mayıs 2010 Pazartesi by wildceno in Etiketler:
0


...uğraşlar üzerindeyim, bildiğin bitirme proejemle uğraşıyorum öle derin ulvi birşey değil, endişelenme yani. bilen bilir (bak bu kelime üzerinde de durmak lazım bir ara) elektronik baskı devre diye bir olay var. projede bunu yapmam lazım, ama olmuyor. bazı basamakları var, uyguluyorum herşeyi kurallarına göre yapıyorum olmuyor. bir türlü baskı bakır üzerine çıkmıyor. Enson internetten kurallara baktım herşey aynı, sonra bir arkadaş biraz geyiksel yaklaşmış. basamağın biri şöyleydi, "...annenizden yada eşinizden aldığınız ödünç ütü ile..." orda ışık yandı ampül çıktı. benim ütü ödünç değildi ondan yapamıyordum kesinlikle. 2dakika içinde daha önce hiç karşılaşmadığım komuşunun kapısnı zorladım zili öttürdüm. tek çalabildiğim müzik aletide bu benim. kız açtı kapıyı, aldım ütüyü koştum, projenin başına. yok kafanda öle romantik anlar yaşandı gibi gelmesin. bildiğin 9.15 m den ütüyü aldım geldim...

...ve biliyormusun projenin eksiği ödünç ütü imiş...

...bak kızla romantik sahneler yaşamadım, kızda kalıcı bir etki yaratamadım diye üzüldün sen dimi şimdi, ozman bekle birede geri dönüşümü seyret, az sonra...

...ütüyü geri götürdüm, melodiyi çaldım kapıyı açtı. ütüyü verip teşekkürettim. alırken elini yaktı kızcağız. bak burda da benim kıza acil müdaheledebulunduğumu sanma, öle özür dileyip arkama bakmadan uzaklaştım ortamdan...

...projemi yapmış olamanın verdiği sevinçli gururu doyasıya yaşadım, fakat o anda havada lanet olsunlar (fucklar) uçuştu.projeyi yanlış çizmişim, gelde ütüyü iste şimdi hadi...

...bir kuş alacağım, adını hellobırd koyayım diyorum.ama tüm arkadaşlarım şiddetle karşı çıktı. isme değil de benim kuş almama, hayvanlar benim evde yaşayamazmış öle diyorlar...

...herkesin düşündüğü kendine dimi ama...

...şu facebooka girdimya hergün aynı aktivasyonlar, moruk bak sakın ola girme, bir kaç arkadaşım var hergun aynı şeyler oluyor.şöyle
1. arkadaş hergün fala baktırıyor.
2. arkadaş hergün slov müzik paylaşıyor.
3. arkadaş 2.nin müziğini beğeniyor.
4. arkadaş hergün kendini biryerlere bir fotoğrafta etiketliyor.
5. arkadaş 4.nün fotoğrafına "of çok güzel çıkmışsın" diyee yorum yapıyor bazen "o"lar bazen "f"ler bazende "n"ler uzuyor.
6. arkadaş sürekli aşk üzerine iletiler giriyor.
7.arkadaş sürekli yabancılarla arkadaş olup duruyor.
böyle düzgün hareket eden insaları tanıyormuşum. kendilerini hakkın taktirine havale ediyorum...

...bu havale işleminden önce bellerine köteği veryansın edesim var ama işte facebooka çok bir giresim yok...

...ilk izleyicimizde oluşmuş, kendisine sonsuz teşşkürlerimizi sunuyoruz, ailecek. artık ne süprizler hazırlasak diye düşünüyoruz. önce blogunu okuyarak orda bir yoğunluğa sevep olalım bakalım...

...insanlar kendilerini kandıranı ve kandırılmayı seviyorlar. kızlar kendilerine birton yalan söyleyen erkekleri, erkekler birton makyajla güzel gözükmeye çalışan kadınları seviyor...

...burdan bir yakını kaybeden kadim dostuma ve ailesine başsağlığı diliyorum.herzaman yanındayım aygül...

0 yorum: