thank you facebook

Posted: 5 Mayıs 2010 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0

...facebookta yaptığım tek iş yandaki reklamları saldırgan olarak işaretlemekti. artık o seçeneği kaldırmışlar sanırım. çok üzüldüm...

...yine bu reklam ıvır zıvırlarında kaldırmayı tıklarsan niye beğenmediğini soruyorda, neden beğnince "ulan deyyus bunun neresini beğendin demiyor"...

...bir de sitelerde şifremi unuttum seçeneği koyuyorlarda, neden "dur dur hatırladım, aha dilimin ucunda şimdi söyleyeceğim seçeneği yok"...

...facebookta arkadaş çeşitlerini yazıvermiştim de şu bir iki kişi varki ona değinmemişim. bu iki arkadaşın farklı tarzları var. şöyle deyivereyim, ikisi aynı anda aynı kişiyle arkadaş olu veriyorlar...

...sanal arkadaşlağa çokmu sardın, bak PIRASA şöyle demiş...

...bu aralar grup ve oyun davetiyelerinin günlük gelme oranlarında düşüş var. sürekli davetiye yollama ulvi görevini üstlenen arkadaşların başlarınına bişey gelmesinden dolayı endişeleyniyorum. 5dk içinde bir davetiye gelmezse polisi arayacağım...

...ben böyle facebook hakkında ileri geri konuşurken sen diyeceksin ki; e moruk bu facebookun hiçmi faydalı yanı yok. var tabi olmazmı, artık çok nadir forward mail geliyor, sonunda bunlardan kurtuluyoruz. artık herkes sosyal kaygılı mesajlarını facebookta veriyor. beni burda germiyor...

...thankyou facebook...


...aşağıdaki grup böyle beynelminel bir olay. dinle dinle çoş arkadaş. sen dinle bütün parçalarını bak kırma kalbimi...

0 yorum: