kızlara

Posted: 10 Mayıs 2010 Pazartesi by wildceno in Etiketler:
0


...bügün facebook denen iletin tuzaklarına düşmüş bulundum, hemen şöyle açıklim: malum sınav kasveti düşütü moruk, biraz takılayım falan derken profil profil dolandım durdum. açıklamaları okudum resimlere baktım. biraz video seyrettim, pokelemedim kimseyi taciz etmedim. neyse uzatma...

...hanım kızlarımızda garip bir fotoğrafçılık tekniği gelişmiş, merak ediyorum bu kız milleti fotoğrafını çekecek kimse bulmazmı, (sende haklısın bu konuyu her kes konuşmuşutur, ama bende tekarar değinmezsem kanıma dokunacak), şimdi facebook profil fotoğrafı nasıl çekilir onu anlatacağım sana.
önce fotoğraf makinası bul, buldunmu iyi artık herşey hazır. geç odana önce odayı topla, arka fonda yatağın olacak şekilde dur, bak yatak öenmli burda kızlarımızın vurgulamak istediklerini detaylarda kavricaksın emin ol. şimdi kısa kollu bir şey giy varsa sıfır, hatta ip askı tercih sebebi. fotğraf makinasını sağ eline alıp yukardan ulaşabildiğin en uç noktadan kendine doğru tut, burası en öenmli kısımdı. göğüsler dışa doğru, dudak u harfini söylerken hafif sol tarafa dönük bir biçimde deklanjöre basıyoruz. işte resmimiz hazır.
bak daha iyisinimi istiyorsun işte ozaman devam et;
mümkünse mor, siyah tonlar kulanarak göz makyajı yap. bir gözünü saçlarınla kapat. sola daha fazla dön. eğer kiloluysan sadece dudaklarını veya gözlerini, yada yüzün saçlarla kapalıyken fotoğraflayabilirsin kendini.
bak idare hallice veya iyi bir vucdun varsa hemen plana yeni atraksiyonlar katıyoruz. burda oto çekim yapan bir kamera yada kankamıza ulaşıyoruz. mümkünse etek, darpantolon (tercihen beyaz) giyiyoruz
böyle beli kalçayı kıvırken, saçları savururken, bacak bacak üstüne atmışken (burda maksat bacaklarımızı göstermek rahat oturmak değil mümkün mertebe sol tarafımıza yaslanarak). ayakta fotğraftaşöyle; eğer etek varsa saçlar arkaya doğru dizler hafif kırık kalca geriye göğüler dışarıya eller kalçada fotoğraflıyoruz. u harfini söylemeyi unutmayın.işte size çuk facebook profil fotoğrafı. ama diğer kızlardan ayrılamayabilirsiniz o konuda bişey diyemiyoruz. ha ben bunlarla uğraşmam diyorsanız hemen ordan avril'in yada güzel bir hatunun fotosuna sahip çıkabiliyoruz...

...bunlarıda gördüm diye bir başlıkda açacam ama önce fizibilitesini yapayım. bu gördüklerime dayanarak, kızların erkeklerden daha sapık olduğuna karar verdim. a3 kağıdına basılı festival afişindeki murat boz'un vesikalık fotoğrafını cep telefonuyla çeken zihniyetten daha sapık birşey düşünemedim...

...facebooka devam edersek, bir kez daha şükür ettim, eski sevgililerimden ayrıldığıma, böyle bir, kurban kesesim, bir şampanya patlatıp kutlayasım geldi...

...bu kızlardaki ben bulunmazım hevesi nedir arkadaş, bunlar niye gencim güzelim seni üzerim edasında. he, bunu kullanda git sevigline kullan arkadaş, kimse seni sallamıyorsa bunu böyle açık saçık yazma kardeşim, amcın ney maksadın ney, tüm erkekler peşinde koşsunmu istiyorsun, yok öyle birşey, sadece abazan kuvvet var, erkekler yoldan geçen arabayada bakar kızada bakar, eşşek geçse onada bakar. sen geçerken sana baktılar diye niye bir triplere girip çılgın kutlamalara dalıyorsun...

...birde özel bir profilden bahsedeyim. kızımız istanbul civarından, profil fotoğrafını yukardaki teknikleri kullanarak çekilmiş en sözde cool vaziyetten, senin hayal gücüne bırakıyorum. kızımızın kendi hakkındaki yazısı şöyle bişey, "kusura bakmayın, mesajlarınıza cevap veremiyorum, kendi işlerimi hallediyorum, ama mesajlarada cevap vermye çalışıyorum, facebooka girince 50 mesaja birden cevap vermek zor...." diye devam eden şişirme tablosu.bu arada harflerin kimi küçük kimi büyük kimi dolar işareti kimi o bildiğiniz abuk sabuk farklı simgeler. arkdaş listesi bin küsür kişi. bakmadım ama rahat %98i erkektir. kızımız facebook üzerinden kendi götünü kabartma havasına bürünmüş. kendini bulunmaz hint kumaşı sanmak için rampadan hareket etmiş ve hızla atmosfere doğru yol alıyor. biz buna kendini tatmin etmek diyoruz. yayında ve yapımda emeği geçen tüm abazan hemcinslerime sonsuz tebirklerimi sunuyorum, bir görev daha başrıyla sonuçlandı...

...hayatta dönüm noktası denilen şeylerden yaşamak istedim, bekledim ama gelmedi, hayali bir dönüm noktası buldum. ama ne yöne dönsem bilemedim...

...hadi bakalım hayırlısı...

0 yorum: