Değişmek Lazım

Posted: 21 Mart 2010 Pazar by wildceno in Etiketler:
0

... günde 14 saat boyunca yapabildiğim bir etkinlik keşfettim. sürekli çay içebiliyormuşum, bu konuda rekorlar kırıp guinesse girmek için kampa gireceğim. oturup çeşit çeşit çaylar içtim demlik demlik. tabi günün geri kalan 10 saati wc ye yakın mekanlarda takılmayı tercih ettim...

...kabul, biraz iğrenç bir konuyla başladım...

... sabahın 5 buçuğunda bir grupla kavşağın ortasında muhabbete koyuldum. enterasan şeyler yaşıyorum bu ara. o saatte bir kızla tanışmak, güzel bir hareket moruk. sadece güzel okadar farklı mesajlar algılama burdan...

... ne demiş ünlü düşünür "bir mart ayını daha verimli bir şekilde kapattık, başka martlarda görüşmek ümidiyle" kara kedi recep. tabi her düşünürün sözleri bize uymuyor...

--> bir şeytan "şunu araştır, yeni devreler yap, organizasyonlara gir, toplu eylemlere katıl" diyor, bir şeytan da "adamı hasta etme moruk, otur otoruduğun yerde" diyor. arkadaş şeytan sayısı az, ben isterimki seçenek çoğalsın böyle şetanlar aralarında münazaralara girsinler, nebilim beyin fırtıları falan, şetan üstkurulu kursunlar, kurul kararı açıklansın, başka şeytan daha üst kurula temyize gitsin. atraksiyon olsun isterim ne bu böyle, böyle şeytan mı olur.

--> anket yapmak istiyorum, kafalarda çınlasın istiyorum sorular. soru şöyle "belediye halka açık, toplu yaşam alanlarının temizliğinden sorumludur" önermesi doğruysa aşağıdakilerden hangisini dersin?
a-) eee yani bu soruyu sorarak nereye varmak istiyorun, maksadın ney moruk açık konuş?
b-) ozaman öğrenci evleride halka açık toplu yaşam alanları sayılır, öğrenci evlerini temizlemesi gerekir beldiyenin.
c-) öle saçmalık olmaz, ne pis bir adamsın sen dostum, koskoca belediynein işi yok senimi düşünecek. durup böle saçmalıklar düşüneceğine adam ol işine gücüne bak.
d-) moruk, öğrenci evi olur öyle şeyler dalgana bak sen.
e-) sana belediye baksın...


...baktım baktım yeri gelmedi, laf buralara gelmedi durdu. farkında mısın timbaland shock valueII yi çıkardı epey oldu ama, birde SOSHY diye bir hatunu akıllara kazıdı, farkına varmamışız bu zamana kadar. hemen koştum araştırdım, dedim budur. ama sana tavsiye etmiyorum tabi. uzak dur hatundan aramız bozulmasın...


... bu arada farkına vardığım birşey daha varki, biraz sosyal mesaj tadında olacak ama, değişmek lazım, hayaller olmak istediğin şeyler, yapmak istediklerin, biraz daha farklışeylerinde farkına varmak lazımmış...

0 yorum: