güncük

Posted: 14 Mart 2010 Pazar by wildceno in Etiketler:
0



... şu şifrenizi yanlış girdiniz uyarılarına ayar oluyorum, bilemezsin. sanki şifre benim değil, ister doğru girerim ister yanlış girerim arkadaş. hani sen sen değilsin bu sırtındaki benini göster gibi bir ifade kullansa belki daha cana yakın olur...

...blogun adında sinerjisinde falan değişiklik yapmak istiyorum kaç aydır. bunu planlıyorum her yazışımda. emin ol birgün farklı olacak. gün gelir değiştiririm herlde...

...bugun bir kez daha farkına vardım ki, düzenli uyku ancak mevkii sahibi olunca mümkün. daha bugun izin almak için, pazar saat 12 de uyuyordur diye, üst makamı arayamayan müdürle muhattap oldum. ki arkadaşlarım beni genelde uykuda ararlar sağolsunlar...

...bakkaldan vermidon ve talcid istedim, almaya giderkende hep tereddütteydim, bakkalda hani aspiirn falan tamamda talcid ne alaka diye, adam eczane gibiymiş ordan yerini tuta bilecek farklı ilaçlar çıkardı. böle bir bakkalın bulunduğu mahallede oturduğum için nasıl mutlu oldum bilemezsin...

...hafif raylı sistem kurulan güzüde şehrimize getirilen o nacizane deneme tramvayı nasıl kournuyor bil bakalım? evet senin de aklına geldi değilmi, tramvaya köpek bağlamışlar...

0 yorum: