o değilde

Posted: 8 Haziran 2011 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0

hoş geldiniz tekrardan,
nasıl sıcakları beğendik mi?
sıcaklar derken havalar yaza dönmüşken ben hergün yağmur bulup ıslanıyorum. artık dışarı çıkmadan haber vereyim ki insanlar dikkat etsin onlar en azından ıslanmasın. 
artık ben suya gidemedikçe su bana geliyor. bir buçuk yıldır denize gidemedikçe, yukardakinin bu hizmet anlayışı aslında güzel ama, bazende yorucu oluyor, fazla ilgilden şımarıyorum. bazende diyorum ki gidip bu sene deniz sezonunu da açayım herkes kurtulsun.

bu arada uzun zamandır bloglar nicedir bakmıyordum. bir ben yazmam etmem sanardım, baktimki pekçok blogger sermiş yaymış iyice. arkadaş bune adam sendecilik , bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılıktır. heyeyeyttt

birde hopa devlet polis mevzu varki insanların politik görüşleri uğruna insan sağlığını hiçe saymalarını anlamak güç. biri devletin emekli memuru öğretmen diğeri devletin görevli polisi. aslında ikiside bizim kardeşimiz. birinin ailesine başsağlı diğerine geçmiş olsun diyeceğimize, aparıp köpürüyoruz. başta başbakan, en üstün görevi yerine getirmiş öğretmenin adını anmak istemiyor. hopa halkını anarşitlikle suçluyor. bazılarıda görevli polise kin kusuyor.

birlik ve beraberliğe bukadar muhtaç olduğumuz şu günlerde, bir paça çorbasından, bir künefeden uzak duüşmüş deli gönül, neylesin.

Hürriyet ve güvenlik; tutuklama, gözaltina alma, islahevine gönderme ve resmî müessesede gözlem altina alinma hallerinin disinda hiçbir kisi veya kurum tarafindan ihlal edilemez. Kisinin özgürlügünü saglamak hukukun görevidir. 
Polis yolda durdurup, üzerinizi ya da çantanizi aramak isteyebilir. Buna hakki var; ama önce size savciliktan aldigi arama kararini göstermesi gerekir. Göstermezse siz sorun.
Üst aramasi için makul süphenin olusmasi gerekir. Kolluk kuvvetleri süphe durumunda kimlik tespiti yapabilir. Bayanin üst aramasini erkek, erkegin üst aramasini bayan polis yapamaz. Hukuka aykiri olarak bir kimsenin üstünü veya esyasini arayan kamu görevlisine (polise ) üç aydan bir yila kadar hapis cezasi verilir
Spor karsilasmalari, miting, konser gibi yerlerde polis, savcilik emri olmadan üst aramasi yapabilir. Bir binayi korumakla yükümlü polis memurlari, içeri girmek isteyen kisileri arayabilir. Direnenler, 5326 sayili Kabahatlar Kanunu'nun 32. maddesine göre para cezasi öder.

0 yorum: