imagine-1

Posted: 21 Haziran 2011 Salı by wildceno in Etiketler: ,
0

"elle tutulur, gözle görülür" diye bir deyimimiz var ama, ben düşündüm gözden başka bişeyle görebileceğim bişey bulamadım moruk.

zaten hayatta elle tutulur bişey de aramamak lazım. sonra hayat eline verince yok felek bana niye böyle yapıor, kara talilim püsküllü belam oluyor

birde bir ödül alırsam konuşmamda dünya barışının yanında, "şevval sam şarkıcılığı oyunculuğu bırakıp, sıradan bir yaşam sürsün istiyorum" diyeceğim

balık hafızası zor iş kardeşim, öyle böyle değil. şuraya bişey yazmaya geldik, kafa bırakmadınız adamda.unuttum ne yazacağımı.

bu arada türkçe olimpiyatlarında sorulsun istediğim bir sorum benim de var: " bir imangücü kaç beygirdir?"


~güzel bir yorum ile~
Seni sevda tanrıçası yapan
Şu aptal gönlüm değil mi
Gözlerin kurdu gönlüme tuzak
Gözlerin de suçlu gönlün de
Bir gökyüzü, masmavi deniz sensiz kimsesiz
Bir de ben sensizim..
Biter bir gün biter elbet
Bitince ben, ben olur muyum
İnsan hergün ölmüyor ki
Öleceksem senden olsun
Ama aşk eski bir şarkı saklanmış masallara
Çığlıklar sancılar değmeyin yarama
Ama aşk eski bir günah sessiz bir hatıra

bir başka yorum leyla mecnun 'dan bu kıza kadar
mahallede takılırdım dokuza kadar
herşeyi götürürdüm sakıza kadar
kafamdan başaka yüküm yok
yoktu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
sırtımda hırkamla yaza kadar
annemle giderdim pazara kadar
ferdiden başka gücüm yok
yoktu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
o gemi gelmedi limana kadar
iş arar dururdum sızana kadar
azımdan çıkanla kulağımın duyduğu yok
yoktu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
kapı kapıyı açardı yetene kadar
görüntü hep vardı bitene kadar
ben böyle bir adam mıydım 
kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar
derdimiz vardı bize kadar
şimdi oldular dize kadar
kıza kadar bize kadar dize kadar

0 yorum: