genelde

Posted: 15 Haziran 2011 Çarşamba by wildceno in Etiketler:
0


rahat mısın?

inanırmısın şuraya soru işareti koyacam diye kendimi yedim, o tuşa bas bu tuşa bas bir türlü tutturamadım. klvayede harf bulmak zor zanaat üstat.

"gelde, iki lafın belini kıralım" diye bir söylem var daarcımığımızda, nasıl içler acısı bilemezsin. yarın bugün laf severler derneği çıksa size dava açsa. naprsınız haliniz nice olur hiç düşündünüz mü (buraya soru işareti gelecek)

bundan seneler önce ben lisedeydim. edebiyat hocası vardı, beni yazım çirkin diye sınıf ortasında isim vererek rencide etti, ben altta kalır mıyım? kaldım tabi, el yazısı dediğin nedir ki mühim olan iç güzellik dedim. ama nekadar etkili oldum bilemiyorum.

felekle mevcut durumlar hakkında, bir toplantı yapma kararı aldım, gidip diyeceğim, böyleyken böyle böyle. adam ol aklını başına topla, benim yüksek yerlerden tanıdıklarım var.

birde bu toplantının peşine zaman ile bir toplantı yapmayı düşünüyorum, ne zaman geçip ne zaman geçmeyeceği hakkında kendisine deyalı bilgi vereceğim. yeter artık bu serserilik.

lise demişken, herkesin aksine bizim lise son sınıfı berbattı olm, sınıfın bir yarısı diğer yarısı ile konuşmuyordu.

seçimler üzerine çok geyikler dönüyor, insanların bir birlerine görüşleri için lakaplar takıp alay etmesi iç sıkıcı a dostlar

iç sıkıcı da değişik bir kelime böyle tek başına, bir anlamsız bir boş anlatamam, birde kısmet bağlanması var onu hiç çözemedim, isveçli bilim adamlarına havale ediyorum.

en sevidiğim elektrik aleti vavien anahtar biliyormusun. böyle sempatik böyle ağır başlı bir başka elektrik alati yok arkadaş. sen normal anahtar gibi dur ama içten içe çok iş yap. alkış efendim alkış

0 yorum: