daily noc report

Posted: 25 Temmuz 2010 Pazar by wildceno in Etiketler:
0

... az önce bu blogger denen zamazingo bana bişeyler sundu bilmeden okumadan he rafık sen öle diyosan öle olsun didim. sonra bir saçmalıklar çıkacağının fakına geçte olsa vardım. blogun orasından burasından abidik gubidik bişeyler çıkarsa bilki ben yanlışlıkla yaptım...

...bir işe girdim hafız, işin tanımını hele bir anlatayım bak. şimdi şöyle, " Network Oparation Control Front Office Engineer" diye afiilli bir adı var kısaca ingilizlerin deyimiyle " monitoring" bildiğin "dikizleme" oluyor bu moruk. "hafız sen iyi bakıon, bakınca öle boş boş bakmıyon, işin tekniğiyle bakıyon" dediler. geldik burda işe başladık şimdi dizkileme mühendisi olduk. yarın bugun beni görürseniz ne bakıyon falan demeyin, acayip bozarım, peşin olarak söyleyeyim. bize bak diye para veriyorlar ona göre hafız ayağını denk al...

...facebookda elemanlar (ki onlar benim arkadaşlarım olur) yemiyor içmiyor, akşam demiyor sabah demiyor paylaşıyor. bende karar verdim facebookuda monitor edeceğim. işimiz bu nede olsa. vereceğim ayarı, facebookun top 5 listesi. günün en iyi paylaşımları en kötü paylaşımları, en paylaşımcı arkadaşları, en dost canlısı arkadaşları bu yöntemle ifşa edeceğim. metoroloji işleri gibi dünlük raporlar haline getireceğim. ne dersin ?...

...hafız ıstanbul büük şeeer valla, daşı dopra altun...

...eve su aboneliği almaktan vaz geçtim, sabah su faurası gelince. baktım daha abone olmadan fatura geliyor. "demek ben yanlış biliyorum" dedim olayı...

...bazen blogda teknik terimler içeren espirler yapasım geliyor, öyle baktıkça kendi kendime ve meslektaşlarımla beraber gülebileceğim cinsten. o derecede bencilim aslında.aha bak başlığıda öyle bir gizledim..

... evet böylede pis bir olgu var meslek gruplarının arasında. misal 3-5 doktor bir araya gelsin konuşup gülmeye başlarlar ama sen ne dediklerinden bir cacık anlamazsın, reçete gibi konuşuyor elemanlar. oysaki öğretmenler öylemi, onlar gelip seninle konuşurlar, espirlerini yaparlar gülerler sen bir cacık anlmazsın. mühendisler garip yaratıklar napacağı belli olmaz, sen sen ol uzak dur hafız...

0 yorum: