aylık rapor

Posted: 17 Temmuz 2010 Cumartesi by wildceno in Etiketler:
0


...diba yeni yeni demişti. oda yeni birşeyler pesşinde olması lazım, pek haberim yok ama oda bu aralar misak-ı milli sınırlarına girdi herlde, takipte edemedim, bir yanlış bilgilendirme olursa, asparagas haberler veriosun diye adımıda çıkarma sakın, neyse sözün kısa yanı; diba'yada başarılar yeni düzeninde...

...dinledin mi? gaga'nın alejandro diye bir parçası var, alejandro, fernando falan deyip duruyor. gaga türkçe parçanın coverını yapmış resmen. bizim bir türkümüz vardı "menşure diye diye , fadime diyemedim, fadime diye diye , asiye diyemedim" hatırladın mı?...

...bugün "evden işe işten eve gidip geliyoruz işte napalım" deyimini kullanabilmek için belediyeye başvuracağım, lazım olacak zira...

...asıl o deyim değilde zamazingo kelimesini cümle içinde kullanasım var bugün hemde acayip bir biçimde engel olamıyorum kendime...

...bazı işler vardır, böle öle kasvetli zor işler olduğunu sanırsın ki, hep gıpta edersin, "vay be bu adamlar haribden süperler olm, acayip bişey lan bu" deyu verirsin. sonra bir şekilde için iç yüzünü öğrenince nasıl bir özgüven yükselmesi olur, bir anda götün olumpusa yükseliverir. heleki vatandaşın biri gelip yukarıdaki cümleyi yanında kurarsa hemen kasılıp anlatmaya başlarsın ya, nasıl bir ironicikdir değilmi?...

...haribden değil mi? emin misin?...

...bu arada aramızda kalsın bu aralar anarşik bir duruşum var, devletin tüm prosedürlerini al aşağı edesim var. kendimi bazen aziz nesin hikayelerinde hissediyorum, hele devlet dairesinde işim varsa. ulan bir elektrik bağlatamadım eve prosedürler yüzünden. o oraya bu şuraya gönderiyor, bir akşama kadar elimde evraklar sadece o daire senin bu daire benim, dolaştım durdum...

...benden sana tavsiye bak, çok çalışırla bunlar diye çinliyi işe alma, adamlar yanında ayna taşısa kaç kişi işe gelmiş anlayamazsın...

...benim bankalarla aram hiç iyi değil, hiç benim istediğim olmuyor, hep banka çalışanlarının istediği oluyor, müsteri kim onu çözemedim tekrar gözden geçireceğim. kredi kartımı iptal ettirmek isterim ettiremem, emeklilik yatırımı yap derler yok derim, mecbur yaptırırım, düşün annemin kızlık soyadını bile çalışan kadın kendi istediği gibi yazmış, sonra ben bunu böle yazdım haberin olsun, sıkıntı olursa sonra değiştirirsin diyor. hafız benden sana tavsiye mahalle bankerinden vazgeçme...

...bu hafta tatil haftam, öle tatile cıktığım için falan değil ha yanlış anlama. öle denk geldi. şimdi hafta sonu önceki haftadan dolayı hafta tatilim, pazartesi çalşıyorum, salı gece shiftindeyim gündüz tatik, çarşamba sabah işten yeni çıktığım için tatil, perşembe hafta tatilim. bildiğin tatil yani...

...arkadaşın biri, ne iş yapıyorsun diye sordu, anlattım, oturuyorum, kahve alıp içiyorum, çalışanları seyrediyorum, öğlen yemeğe gidiyorum, oturuyprum falan, arada da dışarıya sigaraya çıkanlara eşlik ediyorum diye. eylendi benle "olm sen ora patronun oğlu pozisyonuna mı girdin" deyu...

...o değilde hafız, yanlız kalmak sıkıcı bir olay, eskiden kalırdım yanlızda, alışmışım ben kalabalığa, sevmiyorum, tek tabanca olayını...

... bu yazıya başlık koyma olayından da hiç hazzetmedim hafız, bilgin olsun diye şeyettim...

0 yorum: