hayat olarak

Posted: 6 Ekim 2009 Salı by wildceno in Etiketler:
0


-->tylol hot : yapımcılığını marc dorcelin üstlendiği gişe rekorları kıran film

-->button olarak tümünü gizle: hayatta en aranan button. ayrıca kayip otoban -(lost highway)

filmine bakınız detay için.

-->kız olarak doğru kişi: icraata geçmesi için üç hafta boyunca gaz verdiğiniz arkadaşınızın "yok ben gidip kimseyle konuşamam kızların yanına gideceğimde ne diyeceğim, yok ben medeni cesur değilim" lafıyla karsılaştıktan sonra. bir kez gördükten sonra sokak sokak arayıp her gördüğü kızı o mu diye ara dığı kişi

-->öğrenci azmi: tüm gün kendine gaz verdikten sonra iş yapmaya gelince çalışılamayan ders.

-->değişmesi gereken çevre: rüzgarı aldım arkama. buyrun topuklara yağ. bakamdan arkama koştum geleceğime. hadi lan asla uzaklaşamazsın.

-->geçilesi ders: okulun uzatma dönemlerinde 5.kez alınıp daha ilk alınıştaki amotör ruhun hissedildiği gerçeklik.

-->ah benim şair başım: hafız yok mu majezik

-->lakap olarak ticari: koluna altın bilezik müdür.


sağ olsam gelmez idin öldüm yasa mı geldin nesine yar nesine

0 yorum: