fayke bunlar

Posted: 23 Ekim 2009 Cuma by wildceno in Etiketler:
0

-->işin içinde bir pislik olduğunu ben spikerden anlamıştım şerefsizim. ama gel görki sonuç olarak ne demiş atalarımız "bülbülü altın akfese koymuşlar ah vatanım demiş"..



-->uğraştık didindik ve tv flayback trafosundan 30kv tahmini efendim bu ama yine tahminlere göre daha fazla bir voltage elde ettik. insan kendini kaybediyor oluşan delinmenin akışında.öle hoşbir akım yangın yok.

-->kaç gündür labratuarlardan cıkmıyorum. artık kendimi doğaya salmanın zamanı ve statik dinamik alternatif doğrusal hertürlü elektikten kurtulmak lazım.

-->göz karaması: yüksek voltajı görüp hekesin yanıyo kapat kapt derken oluşan yanıgına doyamamak.

-->dökümantasyon savaşı. üniversite vs hertürlü eğitim biriminde yaşanan döküman bulma krizine kendimce savaş açtım işten içe manyakmı lan bu diye sende düşünüyorsun itraf et. hadi önce ben itraf edeyim evet manyakmıyım lan ben diyorum. ama bölüm dökümanlarını ayrı ayrı toplayıp download edebilecek ahel getiriyrum .umarım birileride yarıdm eder..bazen incalcıl aynımda var demekki..

0 yorum: