kısaca 3 gün

Posted: 20 Haziran 2010 Pazar by wildceno in Etiketler:
0




.. hemen söylim aslında 3 gün değil, ama sende üçün beşin lafını edecek birine benzemiyorsun hani...


...hani derlerya engüzel zamanlarınız bu öğrencilik yılları, yok değil paşam külliyen yalan. neresi biliyor musun? öğrencilik bitipte bittiğini ve artık iş bulmanın (aslında aramanın) kaçınılmaz olduğunu anlmaya başladığın o kısa süre. hani böyle hayatın yatak, mutfak masası, izliyorsan televiyon kumandası, kumsal arasındaki yollarda geçiyorya. ha işte hayatın en keyifli anları, ağız kulaklara kadar açık, resmen ayran delisi modu on. böyle atıyorsun orta yaşa ilk adımlarını, ilk belirti tembellikten oluşan göbecik, ha sonra akabın domuck olursa sorumlusu ben değilim söylim. ben mi? nerdemiyim? bu duruma başlayalı yeni ben diyeyim 3 sende 5 gün oldu...


...tabi böyle keyif pezevenkliğine soyununca ibiş faturaları yatırmayı unuttu ( daha önce de vakti olmadığından yatırmıyordu) şimdi evinde internet, elektrik binimum teknoloji yok, aha bunlarıda hala ödemediğim faturaları düşünerek internet kafeden giriyorum...


... şu cv midir resume midir yoksa özgeçmişmidir nedir, onlarıda hazırlmaya koyuldum, arkadaş bukadar egzantirik bir olay yok. bence adını soy adını yaz yolla böle kart vizit gibi hem daha afilli olur . yanlışmıyım ? yanlışsam yanlışsın de...


...madem öyle kendi yanlışımla baş başa bırak beni arada...


...günahını mı aldım ha yoksa?...


...bak özelden hiç basetmem, sana bir soru? ama ,içten böyle. biri var sen küçükken, sana çok bakmış emeği cok geçmiş, altına varıncaya kadar temizlemiş, bir nevi süt anne misali davranmış. ama sonra bir zaman içersinde seni çileden çıkarttan bişeyler yapmış ve sen konuşmak istemiyorsun.aradan yıllar geçiyor. ve birileri senin yanına gitiriyor, gelmesine izin verir misin?...


...bak herkes, kendini normal insanlardan farklı sanıyor, sende bende. peki fark nerde? normal insanın özellikleri ne?..


0 yorum: