Yakışıklıma...

Posted: 20 Haziran 2010 Pazar by diba in Etiketler:
1

2 gün önce mutfakta ev arkadaşım Irıs'le beraber yiyecek bişiler hazırlıyorduk.

Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken ... Bi an dalıp gitmişim...

Yazların babamın yanına gittiğimde akşamları beraber mutfağa girip yemek yaparız. İzmir'in yeşilliğe olan zenginliğini hiç bir yerde göremezsiniz.
Babamın, yeşilliğin olmadığı ve yapılan yemek, salata vs. içinde sarımsak olmadığı sofraya oturduğunu hiç görmedim.

Yapmış olduğu bütün yemekleri,salataları acaba bunun arkası var mı diye düşünmeden edemezsiniz.

Lokantamız yok bir şeyin reklamını yapmıyorum.

Kendimiz yapıp kendimiz yiyoruz. Aslında daha çok babam yapıyor. :)

Yemeği kendisi yemekten çok birinin yaptığu yemekleri yemesi onu daha çok mutlu ediyor.
Bende yedikçe mutlu oluyorum.

Konu buradan nereye geldi şimdi dimi...

İris mutfağın bi köşesinde patates soyarken bende buzdolabını açıp yoğurt ve havuç çıkardım. Tabii ki sarımsakları unutmadım.

Sarımsakları soyarken sanki kulağıma bir ses fısıldadı '''' Kalimerom sarımsakları soyar mısın''''' ?

Sanki İzmir'de ki evimizin mutfağında babamla salata yapıyordum. 2 diş sarımsak ve kokusu... ( Bir çok insan kokusundan rahatsız olsada benim her öğün yemekten çekinmeyeceğim harika bir tat.)

Daha sonra Irıs'in neden gülümsüyorsun demesi ile kendime geldim... Babam buradaydı dedim ...

Ufacık bir şey bile insanı alıp götürebiliyor özlediği zamanlara...

(salatam güzel oldu. :)... )

Canım,
Babalar günün kutlu olsun.

Seni çok SEVİYORUM.

Küçük kızından... Kahramanına...

1 yorum:

  1. wildceno says:

    bütün kahramanlara, ince detaylar, küçük yaşanmışlıklar, üzerine kucak dolusu sevgiler.