bu sabah yağmur var istanbulda

Posted: 10 Aralık 2010 Cuma by wildceno in
0



cidden yağmur var ondan öyle yazdım. aklında o mahsun parça depreşenler de şöyle buyursun dinlesin.

ben yağmuru sadece karadenizde seviyorum onu anladım. başka yerde yağınca içim burkuluyor hevesim kaçıyor. acaba memleketim ünye'yi aldatıyor bu yağmurlar diye mi sıkılmakta canım bilmiyorum. birde son yıllarda yağmur yağarken dışarı çıkmaktan hoşlanmıyorum artık. evde oturmak çay içmek daha bir iyi oluyor sanki.

benim sevdiğim yağmur, karadenizin dağlarında kendini bırakır yükseklerden
sanki yağarken bir maksadı varmışcasına
hayat verirmişcesine
yeryüzüyle yeşil, sarı her renk yaprakla sevişircesine
bazen çisil çisil
bazen hırçın
yağar

hem keyif alırsın ıslanırken yeşil yaprakların arasında
iliklerine inen yağmur huzur verir
çatıya düşen damlaların neşeli sesleri
en güzel ninilerden biri gibi gelir
sıcak odun ateşi buğulanan camlar
bardak taki sıcak çayın buharının yüzüne vurması camdan bakarken yağmura
aşık olursun damlalara

bazen gelişini duyarsın uzaklardan ayak seslerini
bazen gişi ardından baka kalırsın ufuklara
bıraktığı izler gizemlice toplanmaya giderler
buhar olup
hayat nefes alır birkez daha
bir dahaki yapmuru beklersin gizlice

0 yorum: