Posted: 3 Temmuz 2019 Çarşamba by wildceno in
2

"beğenmeni değil, çok sevmeni istiyorum." dedi

2 yorum:

  1. eon says:

    sen iste ben seni begenmeden de severim diyemedin mi :)

  1. eon says:

    o degilde senin mekanda misafir gibi anca yorum yapiyoz ya gucume gidiyor boyle yasamak.. neyse cok uzatmayayim:

    sevdiğim iki gözüm bu sana ilk mektubum yazamadım birtürlü biliyorum suçluyum kızma sakın ne olur sanma sakın seni unuttum bildiğin gibi değil bu hasretlik denen şey hele birde askersen hey yavrum heyyyyyy kışlanın duvarları soguk olur üşürsün uzar gider geceler düşünür düşünürsün
    gün sanki hep aynı gün hiç bitmemiş sanırsın ne geçmiş ne gelecek ne memleket ne adım birr sen varsın içimde bir seni unutmadım bir arkadaşım var ağrılı saz çalar türkü okur mektup der kara tren der içimiz burkulur dedim ya askerlikte sevda çekmek zor olur sayılı gün tez geçer sen iyi bak kendine mektup yaz bol bol ama verme kara trene.. demis bir dayimiz. yani sana yurume durumlari yok malesef :) gerci yuruyen yirumus orasi da ayri. neyse yine cok uzatmayim ,sifreli siirleri bilirmisin bilmiyorum hani bazi misralarini secersen sifre ortaya cikar. nacizane bu amcanin siiri de oyle bir sey.sifremiz "uzar gider geceler düşünür düşünürsün
    gün sanki hep aynı gün hiç bitmemiş sanırsın ne geçmiş ne gelecek ne memleket ne adım bir sen varsın içimde bir seni unutmadım"
    sahi moruk bizim icimize ne kacti, niye gecelerimiz uzun niye hep dusunuyoruz,niye gunlerimiz hep ayni ve bitmiyor. Nedir bu gorev bilinci bize bu dagitma gorevini kim verdi ve biz neden olmaz isim var demedik..

    diye bir sohbet acsam inanacan sanki eninde sonunda hepimiz sistemin adami olduk. ne vardi bu kadar direnecek keyif almaya baksaydik ya. her hangi bir sehrin herhangi bor raki masasinda herhangi iki normal insan gibi olulerimizi beraber gommek dilegiyle simdilik hoscakal