Posted: 7 Eylül 2017 Perşembe by wildceno in
0

Moruk sana cuk kadar bir cep telefonundan yazıyorum bunları ondan çokta sallama yazım hatalarımı. En azından yazım hatalarımı sallama. Onda bari beni mazur gör. Ben bir aziz nesin değilim. Ben nesin diye sorunca bir cevap bulabilmiş de değilim.
Kaldı ki aslında lafı artık her şeyi cep telefonu gibi küçücük seylere sigdirdilar hayatlarimiz gibiye baglayacaktimda laf da uzadi gereksiz yere, ne ise yaradigi belirsiz hayatlar gibi. Anlatilacak cok sey var da moruk artik anlatacak cok degil hic kimse yok.
Eh sana da anlatacagim bir hikaye de var hala aklimda. Hayatimda pek bir sey kaldi aklimda ki pek cogu yasanmamis. Ani dedigin yasanmisliklarla olmaydi degilmi moruk. Ha al sana en tatli ironi yersen. Kaldi ki hepmiz isteriz baligimizi yerken muzaffer akgun soyledigi bir ara denizinde  kenar sira ha rakimizdan bir instagram anisi paylasmak.
Gel gorki instagramda bizim kulturumuzden degil tipki ogrendigimiz ve yasadigimiz kulturel ironiler gibi ne yasadiklarimiz istediklerimiz me paylastiklarimiz yasadiklarimiz. Iste tamda burada soylemis gibidi repligini "sen gittiğimi sanıyorsun baba ama aslında ben hiç gidemedim, gittin diyorsun ama bir türlü de dönemedim. aslında ne gidebildim ne de kalabildim". 
Iste mudur bugun oturuken eski bir dostla ki moruk sende seversin ibrahimi anladim ki bende siktir olup gitmeyi basaramamisim. Bir yanim kapitalizme bir tatli dis bir yanim arasbeak kulturle eziklenmis kucuk emrah ki en cok bu yakti cigerimizi en cok lan biz boylede iyiyiz lan diye sevindik iste bir yanimizda turk sanat musikisi ile zevk eylemek pesinde
En niyaheyetinde moruk desigin gibi "dusun 30binlira borcun var, ayda 100lira odesen..." de moruk ben neyin pesindeyim allasen?
Birde hatirlarmisin bir mahalle baskisi vardi dem vurup canina yandigimiz, sen simdi bunun neresindesin bilmiyom ama senin de bir ara sifatina sicayim zira gelsende su zikkim yere yazacagimiza iki kadeh ile konussaydik- ben yine o mahalleyi mahalleleyile yakip  nasreddin hoca misali "yorgan yandi ama pirelere de oh oldu" demek gibi efsanevi dusunceler pesindeyim. Ki yine anilarimiza bir yasanilmamislik daha kazinsida bekcinin sapkasini calma hikayesi yanliz kalmasin.
Ha sorarsan moruk 30bin borc nolacak diye ben para kqzanmadan once hic borcum yoktu moruk.
Ah lara acilara kalp kiriklarimiza kalbini kirdiklarimiza gelme moruk onlar borc degil. Zira ne odeyen cikti ne odeyebileigimiz ama sorarsan gotumuzde bir kamci saklar durur.

0 yorum: