Posted: 2 Mart 2016 Çarşamba by wildceno in
0

Ben sana ne yaptım ki, her söylediğim sana batıyor, sürekli gergin ve sıkılgan biri oldun. Gün geçtikçe her halin benden uzak. Her sözün her kelimen gittikçe benden uzaklaşıyor. Ben değilsem senin beklediğin adam, e ne diye benle uğraşıyorsun bir zahmet siktir git.
Ben sevdim bir kere, istediğim şey benim olman.
Evet sorudun ya 'ayrılırsak üzülürmüsün' ağzıma bile sıçılır. Ha ilk sıçan da sen olmicaksın, bu da dünyanın sonuda olmayacak.  Ha işte aldın sorunun cevabını şimdi yolun açık olacaksa bulacaksan beyaz atlı prensesini, yola koyul.
Ben birlikte saatlerce konu bile olmadan gülüp mutlu olduğumuz zamanları aramaya devam eder, sonra bana ait olmayan hayatımda yaşamaya devam eder, tıpkı senden önceki gibi. Ölüme yaklaşırım ve sonumun olsun belki. Keyfini sürerim.
De haydi

0 yorum: