Posted: 23 Nisan 2015 Perşembe by wildceno in
0

nereden kahretmeye başlayacağımı bilemedim , bir miktardan biraz daha fazla öteye geçerek alkolün tadına baktım yine, benim tat alma ve binumum hislerim ölmüş işte o sebepten içkiye olan bağlılığım hiç tat alamıyorum tıpki hayat gibi devam ediyorum anlamsızca.

kimin laneti bilemem ama bir daha kimseyi sevemedim hayatımda, aşık olamadım, nasıl bir naletti anlamadım. seni seviyorum diyenler özlüyorum diyenler oldu ama hep anlamasız geldi,, sanki kalbim hiç olmamışçasına taşlaştım tüm sözcüklere tüm hislere,

biri demiştiki "erkekler bir defa aşık olur", ben ise gülmüştüm, sonrada eklemişti "ama sen farklısın bana da aşık oldun" diye.

şimdimi kimseyi sevmiyorum, içimde kocaman bir boşluk var , nedensiz; gün geçtikçe kendimden iğrenmeye başlıyorum. kendimi bile kandırmaya gücüm yetmiyor artık, çok şey denedim, ama şunu anladım
sevmek bir tercih değil
eğerki tercih olsaydı, senin kıvırcık saçlarını tercih ederdim. laf cambazlığına gerek yok, kandırmacalara artık yaşımız genç değil artık. neye üzüldüğümü de anlamıyorum, neye darlandığımı
az önce telefon rehberimi kontrol ettim, 2bin küsür numara var ama araya bileceğim kimseyi bulamadım içinden, derdiğimi dökebileceğim. seni arasaydım açarmıydın acaba.
kkısacası iliklerimin içine kadar en afillisinden yanlızım.
tüm geçmişmi değerlendirdim bugece ve sonuç,
lanet olsun tüm herşeye

,

0 yorum: