Posted: 18 Kasım 2013 Pazartesi by wildceno in
0

moruk insanın kendine inanmaması nedir bilirmisin, bugun sana belki bahsederim kendine inanmamak neymiş bir kaç çift lafım benim de olur belki. neden kader derler biliyormusun, açıklayamazsın yaşananları, istersen belirsizlik kuramını kuatum paradokslarının yanında meze olarak kullan, açıklayamayacığın şeyler vardır, işte şeyler bazen insanı mutlu eder, bazen de gelir insanın ağzına sıçar moruk afedersin.
işte inanmak teorisi burada başlar, hayat hep gelip ağzına sıçıyorsa ön görülemeyen vakitlerde, bir vakit senin eline artık savaşacak bir neden kalmayınca başlar karamsar o hava, birde bakmışsın hava yok kararmsar var sadece. zaten daha sonralarında karamsar mı var sen mi varsın bilemezsin.

az önce bir yazı okudum, eskiden yazılmış bir yazı 15kasım2013 de yazılmış daha önce okumamıştım. işte sen buna kader mi dersin.

ben pek çok şey öğrendim moruk, ama öğrenmek hayatı güzel kılmıyor, ben unuttumda bazen ama unutmakta hayatı güzel kılmıyor, bazense sadece sevmek ve sevilemek isityorsun, işte oda olunca olmuyorsa, işte ozaman sıçtım moruk, en baba paradoks ile açmaz bu meseleyi

ve açmadıda moruk, neden se,
kızmak istersen moruk, sende bana kıza bilirsin.ki kızda zaten



bu şarkıyı dinledikçe ağlayasım sızıyor ciğerlerimden

0 yorum: