Posted: 6 Ekim 2013 Pazar by wildceno in
0


en az hayat kadar acımazsız olmadan, mutlu olunamıyor sanırım bu hayatta,
bir soru gördüm bugün, "Ben,bu kadar mutsuz olmayı başaracak naptım?" diyor.
ve bende kendime sordum, bilemedim ne yaptım mutsuzluğun bu denlisiyle ahbap olmak için.
herkes kadar benimde vardı hayatta yaptığım hatalar, ama velakin neden ben bu kadar mutsuzdum.
mutluluktan imrendiklerim benim yaptıklarımdan daha fazlasını bile yapmışlardı. hayatımın içine sıçanlar afersin moruk şimdi nedir biliyorlarmıdır ki mutsuzluk.
ve moruk şu varki
hayatla ya anı terazide değil yargılarım,
yada hayat sadece kendini sevenlerin canını yakalara mutluluğu veriyor,
yada sadece yazan katip kötü yazmış yazımı deyip sıyrılmalıyım bu zıkkımdan
yada yine anason kokusunu salık vermeliyiz bendenimize

0 yorum: