Posted: 24 Haziran 2013 Pazartesi by wildceno in
0

moruk bu dünyada iyi bir insan olmaya çalıştım, doğruları yapmaya çalıştım, hatta benden isteneni bile yapmaya çalıştım, sırf doğru bir insan olmak için, uğraştım durdum lan! mesela iyi bir okul okudum, iyi bir meslek edinip iş buldum, iyi para kaznaıyorum moruk allah herkese çok versin. hatta bir kaç kızı da sevdim, hatta çok bile sevdim, öldüm lan sevmek ne kelime moruk. çok seru davrandım moruk sonuç hep aynı oldu, hep hayat azımın orta yerine salıncaç asıp salalandı. dedim moruk birde beni sevenle deneyeyim, hayatımız güzel olsun, nihayetinde bizi sevene yamuk yapmamışızdır dedim. çok güzel bir kızdı moruk çok sevdi moruk, lan bildiğin ezildim sevginin altında, baktım beni sevenin azına ben sıçmaktayım dedim buda olmadı, hayatta beni böylesine sevecek birini bulamayacağımı bildiğim halde bile bile o hatayı yapı ayrıldım moruk, dedim ya bizi sevene yamuk yapmak bize göre değildi mourk.

ha bu arada bizim iboyu bilirsin mourk o da evlendi lan! yani artık gece efkar basınca telefon edip efkara dem vuramicaz beraber, baya bildğin sattı bizi mourk. aslında doğrusunuda yaptı moruk bizden fayda gelmez be mourk geceleri 1 paket sigarayı bir kibritin çöpü ile içen den anca tütüncülere fayda gelir hatta kibritciler bile isyan eder.

işte bügün o eski doğru insan hiç değilse iyi insan olmaya çalışan o eski benin ta azına sıçam moruk

0 yorum: