Posted: 11 Temmuz 2012 Çarşamba by wildceno in
0

Çocukluğumu anımsıyorum zaman zaman moruk
ozaman mutluluk toz içindeki betonda gol diye bağırmaktı
güzel günlerdi
bizim oralarda güzeldi moruk severdim
denize nazır bir emekli kenti gibiydi bizim oralar
dağların üstünden seyrettiğim denizi
bıraktım son yıllarda moruk
mevsimlerde güzel geçerdi moruk, yazın çok sıcak olmaz kışın ise çok soğuk olmazdı
kısacası çocuk olmak için güzel zamanlar güzel yerlerdi

şimdilerde bıraktım denizleri başka insalara
dağların dolambaçlı yollarında bisikletle dolaşmayı yabancı ellere devrettim
balık tutmayı, tuttuğun balığı akşam güneşine mütakiben közde pişirmeyi
kumsalda top oynamyı bıraktım artık
kimler aldı bu güzellikleri benden bilmiyorum moruk
sen mi aldın söyle?

ama moruk sanma ki bunlar güzeldi de
hayatımdan şimdi mutluluğum yok
mutlulukların en güzeli en değerlisi var
hemde öyle zamana ve mekana bağlı değil
çünkü kalbimde
taa içerlerde
kalbimin prensesi,
artık güzel olan "seni seviyorum aşkım" demek
ankaranın bozkırında bile hayat yaşanır oluyor
yaşanmakla kalmıyor, yazın sıcağı kışın soğu bile dert olmuyor,
insan denizi değil sevidceğini arıyor dört bir yanında
hayat boyu sarılacağım bir sevgim var,
hayat boyu bir mutluluk

ve belkide günün birinde bıraktığım hobilerimi
prensesimle yaparım keyifin engüzeliyle
kim bilir moruk

0 yorum: