Posted: 3 Mart 2012 Cumartesi by wildceno in
0

sabah, hemde bu sabah gereksiz bir sters bir gariplik var üzerimde, nedensiz ve yersiz.
ve birisi yoldaki tüm izleri silse,
abuk sabuk konuştum sabah sabah, ilaçlarımı aldım, bazılaırnı ise almayı unuttum
konuştum baya aile hakkında, ayakta durmak hakkında, eş dost hakkında
ankara hakkında söylendim, şehirlere kızdım
birisi de gelip silmedi tüm izleri yoldan
suyu seyrettim biraz, dinlemeye uğraştım sesini
sakinleşmeye bile hazır değilim henüz
müzik dinledim populer yabancı, sakinleşmeyi diledim
klasik müzik açmak istedim ama garipti yaptıklarım
her duyduğum soru gerdi beni
birilerini dövmek istedim sebepsiz, atmak istiyorum içimdeki bu garip enerjiyi
kum torbasına çıplak elle gişimek istiyorum, yumruklarım çatlayıp kanayınca daha sert vurmak istiyorum
silinsin istiyorum tüm izler yoldan
artık kış istemiyorum, kar istemiyorum
hastalıkları istemiyorum
isteklerimi tartmak istemiyorum
kesşke yazdıklarım istemediklerim yerine istediklerim olsa
ne istediğimi bilsem ve daha da istesem
istemediklerim olacağına istediklerim daha baskın hissettirse kendini
yollar ve izler
takıldım bu sabah
belki yollara belki izlere, belkide saklanıyor içimde tamamen farklı birşey nedeni benden bile saklı
allahım kurtar beni bu gariplikten
neşemi geri ver, rahatlığımı, huzurumu, enerjimi
şakaklarımdan çıkıyor ağrılar yukarıya doğru
bedenim emirlere karşı geliyor
belkide beynim artık kontrol etmiyor inadına beni
şuanda vazgeçiyor ruhum bu stresden bu vucudun ağırlığından.
kimin umrunda yollardaki izler
bende umursamıyorum artık izleri
yolda olmak güzel, kalk ruhum koş
kendi izini yarat yollarda
sev sevindir sevil
acıktım
pek cok şey yapasım var
koşmak istiyorum, yüzmek, müzik dinlemek istiyorm yürürken
kitap okumak istiyorum yüce dağlarda yürümek
geceleri huzurla uymak istiyorum
sevdiceğimle kocaman bir hayat istiyorum
kocaman bir dünya yaratmak istiyorum sevdiceğimle
ve sevdiğimin sesini duydum şimdi gönlüm ferahladı

0 yorum: