Posted: 15 Aralık 2011 Perşembe by wildceno in
0

mekana bağlı bir bedenim varda,
ruhum bağlı değil mekana,
artık ruhum bedenime de bağlı değil,
söylemek isteyipte söyleyemediklerim
ne çokmuş,
ne zormuş
söyleyeceklerini
tutmak dilinin altında,

saatte baktın mı sen hiç
zaman geçmesin geç kalmasın diye,
özgür kılmak istiyorum duygularımı
zamanın ve mekanın ötesinde
sadece sende esaret
gittin gideli bilinmeyen saatlerde kaldım
döneceğin gün var artık sadece takvimde
o gün doğacak çocukların ismi mutluluk

bazen bir ayna kadar şanlı olsaydım karşında,
ilk ben görseydim, uyanan gözlerini
ilk ben büyülenseydim, her gün

öyle bir zamanında gittin ki,
tüm sözlerim yarım kaldı,

eğer anlaşırsak zamanla,
atlayalım sensiz günleri,
söz, faiziyle yaşarım senli günlerde

sesinin hasret gönlüme serptiği gibi
şifa olsaydı eğer,
ölümsüz olurdu insanlar,
tıpkı benim aşkım gibi

0 yorum: