hayat güzel gibi sanki

Posted: 4 Aralık 2011 Pazar by wildceno in
0

moruk hayat güzel sanki be,
sanki sadece öylesine güzel,
hep şans yaver gittiği hep istediklerim olduğu için değilde
sanki sadece hayat olduğu için güzel be moruk.
hani bazen bir kız vardır güzeldir
sadece güzeldir
seni etkilerde de
hani sorsalar neden güzel diye
hani anlatamazsın ya moruk,
ama kafandan beyitler dizersinde
birine anlatamazsın ya moruk
hayat da öyle biraz biraz
güzel işte sadece
karıştırma ötesini.
illaki karıştıracaksan moruk
evet var öyle bir kız
bilemem aklımı başımdan alıyorda moruk
diyemiyorum, kendi mi alamıyorum onu seyretmekten bazen
heleki moruk geceleri uyanınca aklıma nasılda düşü veriyor
hadi gel sen anlat şimdi bunu o güzel kıza
o gözleriyle sana bakarken
anlatılmıyor işte moruk bazen
bazende anlatılıyor işte
ama hayat güzel
beklentileri vermese de hayat
beklemediğin şeyleri verince başka güzel
moruk biliyormusun hayatta en güzel şey
aşk
derler
ama insan korkar aşık olmaktan
o büyüleyici gözleri görünce
ben korkarım en azından
ama bu sefer değil moruk

bir sızı var gibi
içimde moruk içerde hafiten
ama yanan bir ateşten
ama sızı varda moruk asıl güzel olan
onun var olması
değişti moruk yine herşey değişti
kendimi kalbime emanet ediyorum moruk
ve seviyorum
sevmek güzel şey moruk
sende sev
moruk biliyormusun, şuan evlene bilirim onunla
da evlenme teklifi zor iş moruk
ben öyle sıradan olsun istemem
afilli olsun isterim
o an şaşkınlıktan dili tutulsun isterim
ama moruk gerçekten istediğim şey
o
bir ömür hemde


sanki bir oyun be moruk
bu hayat da biraz da sanki bu sebepten güzel
sanki dünya bir hayal de
ama hayallerimde o olsun istiyorum
istiyorum ki gözleri üstümde olsun
ve ona baktığımı fark ettiğinde
mahçup gülüşü güneşi utandırsın istiyorum
moruk anlatabiliyor muyum
anla moruk
sen anlaki en azından

0 yorum: